گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

ستاره

یکی از ستاره هایم خشک شده است، فقط دو برگش نور می دهد.

مرتبط: ستاره ها مگر؟

نظرات 2 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

خشک شدن ستاره هایت که دست خودت نیست.هان؟ اما خواهش میکنم، خواهش میکنم مواظب بقیه شان باش.چون اگر آنها هم خشک شوند ،تو خاموش میشوی... برای همیشه.
خواهش میکنم...

مریم پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.dark-midnight.blogfa.com

مینا. یک چیز می گویم آویزه ی گوشت کن با اعصاب من هم بازی نکن.خاموش شدن کار تو نیست. آدم این کارها نیستی. روشن باش. لااقل به قیافه ی احمقانه ات بیشتر می آید.

رحمانی! یکبار دیگر بخواهی فضای رعب و وحشت را در این وبلاگ ایجاد کنی، خودت را و کامنت هایت را، از صفحه ی روزگار محو می کنم.
گفتم که بدانی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد