گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

وبلاگ جدید

گفته بودم این بلاگ اسکای هم باید کله کرد. تقصیر خودشان است که نظر خصوصی ندارند. وبلاگ را عوض کردیم. آدرس وبلاگ جدید:

www.kouche.mihanblog.com


نظرات 2 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

سعید چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ق.ظ

سلام.آدرس جدید مشکل داره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد