گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

گیرم زودترها می گفتم...

تک گویی های زهرا مینائی

بالاخره دانشگاه توانست خنگمان کند!

امتحانات دوران خوبی بود برای فکر نکردن. برای اینکه یک هدف احمقانه را بگیری و دنبال کنی. فیش برای ساروخانی بنویسی. شب دیر بخوابی. کتاب های دویست صفحه ای را یک روزه بخوانی و به توانایی حافظه و فهم و عقلت ایمان بیاوری. کاری را که در یک ترم باید کرد، یک شبه هم می شود انجام داد، پس چرا یک ترم برایش وقت بگذاری؟
احساس می کنم مغزم پوک شده. بس که کل سال را هیچی نمی خوانم و آخر ترم را جامعه شناسی خانواده ی ساروخانی. بهاره راست می گوید. بالاخره دانشگاه توانست خنگمان کند!
پی نوشت: حالا که امتحان ها تمام شد، باز هم دارم فکر می کنم و لبریز می شوم از چیزهایی که باید نوشت تا ازشان خلاص شد. وقتی امتحانهایم تمام شد عوض اینکه کلی شاد شوم، غمگین شدم. باز جای یک چیزی خالی شد...
نظرات 6 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

ماهی خانوم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام!
چه درد آشنا بودیم!!
شاد باشی!!

محمد احسان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://heirani.co.cc

سلام...
وای چقدر تفاهم ...
موفق باشید

مریم رحمانی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.dark-midnight.blogfa.com

خب خنگی دیگر! پوک شدن مغزتو که امر عجیبی نیست . اما امتحان ها را دست کم گرفتیم. الکی الکی تمام شد رفت پی کارش... همین که یک مدتی دغدغه ات یک چنین مسائل احمقانه ای باشد خیلی نعمت بزرگی است. من تمام مسائل و مصائب زندگیم را با یک عمر نظریه ۲ خواندن طاق می زنم. همیشه بعد از تمام شدن امتحان ها می افتی در یک سربالایی خیلی کثیفی که ته تهش واقعیت است به چه سیاهی! تو می فهمی چه می گویم نه؟

معصومه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

واقعاً متاسفم!
نه برا تو!
برا مریم که بعد یه عمر مریم بودن به این نقطه رسیده که بگه تو می فهمی!
D:

... جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد